21.07.2011

Znajdź 10 szczegółów różniących to zdjęcie mewy od wcześniejszego, dla najszybszych nagroda słoik butaprenu.


"Trzeba oderwać się od szumów świata i wniknąć w samego siebie. Oto jestem: moje ramię, moja dłoń, moje palce, mój paznokieć. Cząstka mojego ciała, które stanowi harmonijną jedność. Ta jedność nie kończy się obrysem kształtu: tworzę wspólnotę z kamieniem, na którym siedzę, z trawą, której dotykam, z powietrzem wypełniającym mi płuca, z pejzażem wokół. Jestem sobą i jednocześnie drzewem, słońcem, ptakiem, ziemią. Ja, składnik nieogarnionej, pulsującej, doskonałej natury."
A.M


Taka rozkmina mi się przytrafiła, jak to jest, że jedyna grupa ludzi, która interesuje się losem Naszej Planety, ekologią i takimi rzeczami są w większości Punole, anarchiści, czy trzeba być "no future", żeby zrozumieć coś więcej? Czy trzeba słuchać "Ulicznego opryszka" :) żeby skumać, że produkcja mięsa opiera się na rzezi milionów istnień, że w imię pieniędzy i coraz większej konsumpcji zasyfiamy świat do okoła, a przecież ziemia nie jest nieskończona. Czy nasrałbyś we własnym pokoju?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz