2.10.2011

Koniec lata



"Szczęście okazało się dziwką, a ja klientem bez portfela..." 
M.P

4 komentarze:

  1. "...ale niebo całe jeszcze w ogniu,
    chcę zatrzymać wzrok"

    Czasem, żeby zobaczyć coś tak pięknego, trzeba czekać bardzo długo, a to piękno może potrwać tylko chwilkę. "Zatrzymałeś wzrok":)))

    OdpowiedzUsuń
  2. niedawno w "Kurku" widziałem jakieś rozstrzygnięcia konkursu na fotę z miasta. drugie i trzecie miejsce jakoś bez rewelacji. Pierwszego za to nie pokazali (albo nie znalazłem, przeglądałem w sklepie). Nie wiem czy brałeś udział. wydymałbyś ich "harder" ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie brałem udziału, dałem foty do wywołania na ulicy odrodzenia, kiedyś pracowała tam taka laska która się na tym znała i wiedziała co robi, ale teraz jest tam typ, zmarnowałem hajs na zdjęcia w dużym formacie, taką mi kaszane odjeb.., ja rozumiem że jak nie masz pojęcia to możesz coś z kolorami popieprzyć, czy z czymś ale to co zrobił ten typ przechodzi ludzkie pojęcie, w sumie go rozumiem za najniższą krajową też bym się nie spinał, ale nie miał napisanej wypłaty na czole.. , a powinien.

    OdpowiedzUsuń