6.11.2010

gdybym umiał malować, to pracowałbym jako fizyczny w wykończeniówce, mieszał bym farbę majstrowi :)


"Przed Świtem Obudziłem Się By Żyć
Wplątany W Cudzą Pościel, W Cudze Sny
Pomiędzy Pożądaniem, A Rozkoszą Tkwi Dolina Nocy
Skazany Na Ponury Miejski Zgrzyt
Osnuty Prześcieradłem Brudnej Mgły
Chcąc Ukryć Się Przed Sobą Samym
Chlałem Wódę W Dusznym Barze

Lecz Przecież Bóg Dobrze Wie
Dlaczego Dławi Mnie Wstręt
Dlaczego Strach Nabiera Mocy I Zniewala Rozum
Na Pewno Każdy Choć Raz
Utracił Wiarę Jak Ja
Obym Nie Bliżej Stał
Sennego Dnia W Królestwie Mroku

Prorocy Porzygali Się I Śpią
Poeci Umierają W Grobach Strof
Anioły Śmierdzą Potem, Żrą Kiełbasę
Mają W Dupie Żywych
Zginęła W Niepokoju Wielkich Miast
Osnuta Huraganem Durnych Spraw
Maleńka Tajemnica - Bycia W Ciszy
Lub Po Prostu Bycia"

Coma

2 komentarze:

  1. nie wiem co mi się bardziej podoba- zdjęcia czy teksty pod nimi :) i tak jest bosko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. gdybyś umiał malować to byś się nigdy nie ogarnął. wiem co mówię, zioom ;P

    OdpowiedzUsuń